תפריט סגור

איה נאפה: גם בחורף

אהה, חופשת חורף באיה נאפה! איזו דרך טובה יותר לנצח את דכדוך החורף מאשר לבלות בגן עדן ים תיכוני יפהפה ושטוף שמש! עם החופים הציוריים שלה, אוכל טעים ואטרקציות תרבותיות ייחודיות, איה נאפה היא המקום המושלם לבלות בו חופשת חורף.

אחד החלקים הטובים ביותר בחופשה באיה נאפה הוא החופים המדהימים. עם החול הלבן הבתולי והמים הצלולים כבדולח, חופים מדהימים אלה הם המקום המושלם לשחייה, שיזוף ופשוט להרגיש רגועים. בין אם אתם מחפשים לטבול בגלישה רגועה או פשוט להירגע על החוף הציורי, יש משהו לרצות את כולם בחופי איה נאפה. כמובן, אם אתם מרגישים קצת יותר הרפתקנים, תוכלו לנסות כמה מפעילויות המים שיש לחופים להציע כגון מצנחי רחיפה, סקי מים ושייט בסירת בננה.

אם אתם מחפשים לחקור יותר את התרבות של איה נאפה, יש שפע של אפשרויות לחופשת החורף שלכם. העיירה מציעה מגוון רחב של מוזיאונים וגלריות ייחודיים, כגון מוזיאון הגמולוגיה (Gemology Museum) ואקווריום עולם הים (Sea World Aquarium). לחלופין, תוכלו לצאת לסיור במטעי הזיתים העצומים של העיירה. כאן תהיה לכם הזדמנות ללמוד עוד על שיטות ייצור הזיתים המסורתיות של העיירה ואפילו לטעום כמה משמן הזית הטרי בכבישה.

כמובן, אחד החלקים הטובים ביותר בחופשה באיה נאפה הוא האוכל הטעים. מדוכני אוכל רחוב מקומיים ועד מסעדות פירות ים ידועות, בעיירה הקטנה הזו לא חסרים אוכלים טעימים. תוכלו לטעום כמה ממנות הדגל של האזור, כגון טחינה עם דבשת ענבים מתוקה או אוליבדה עם רוטב אנשובי וזיתים, או, אם מתחשק לכם להעז, להתענג על כמה מנות קפריסאיות אהובות כמו פשטידות עגבניות וגבינת קסרי. אתה תהיה בטוח למצוא משהו כדי לפתות את בלוטות הטעם שלך.

ייתכן שתרצה גם לבדוק את חיי הלילה במהלך חופשת החורף שלך באיה נאפה. בין אם אתם מחפשים לרקוד כל הלילה במועדון הומה או פשוט להירגע על החוף עם משקאות, יש שפע של ברים ומועדונים הומים לבחירה. קלאסי במפרץ ניסי או במקום לטעום מהחיים הגבוהים, או לרדת ולהשתחרר בדפני או קילו לרייב כל הלילה.  ואם אתם גברים שנוהגים לבלות במקומות כמו דירות דיסקרטיות בתל אביב, אולי גם כאן תמצאו. 

לחופשת החורף המושלמת, איה נאפה היא היעד בשבילכם. עם החופים המקסימים, האטרקציות התרבותיות הייחודיות, האוכל הטעים וחיי הלילה התוססים, תהיו בטוחים להירגע, לחקור וליהנות מהשהייה שלכם בגן עדן ים תיכוני חם זה.