תפריט סגור

ברטיסלבה – הבירה הנוצצת של סלובקיה

אם אתם מחפשים עיר אירופאית עם קצת מכל דבר – מרכז של תרבות, מראות, היסטוריה ומטבח – לא תוכלו לטעות עם ביקור בברטיסלבה, עיר הבירה התוססת והנוצצת של סלובקיה. ממוקם על גדות הדנובה ובלי מחסור בדברים לעשות, אין ספק שיהיה לכם זמן נהדר ביעד זה מחוץ לשביל. הנה הצצה לכמה מהאטרקציות והפעילויות הייחודיות שיש לעיר להציע.

התחילו את זמנכם בברטיסלבה עם ביקור באוסף המוזיאונים המרשים של העיר. הגלריה הלאומית הסלובקית מציעה מגוון רחב של תערוכות וכוללת גם תערוכות מתחלפות בהשתתפות אמנים סלובקים. עבור קצת היסטוריה, קפצו למוזיאון ההיסטוריה כדי לקבל תובנות על ההיסטוריה של העיר, בעוד מוזיאון העיר ברטיסלבה מציע מבט לתוך האנשים והסיפורים של האזור. ולחוויה מדעית, נסה את המוזיאון הטכני הסלובקי ללמידה מעשית או הדגמות טכנולוגיה אינטגרטיביות.

לאחר מכן, תוכלו לספוג את הקסם של הרחובות המרוצפים והסמטאות המרכיבים את העיר העתיקה של העיר. תהיה לכם הזדמנות לשוטט במורד גבעת טירת ברטיסלבה, שתוביל אתכם לכיכר הולכי הרגל מימי הביניים הידועה בשם הלאבנה נאם (Hlavne Nam) ולבית העירייה הישן. אל תשכחו לטייל אל שער מיכאל, שער העיר היחיד ממבצר העיר לשעבר, ולספוג כמה מהנופים עוצרי הנשימה של העיר.

היבט ייחודי נוסף של ברטיסלבה הוא פעילויות הפנאי והחוץ הרבות שלה. הרפתקנים יאהבו את הפארקים של ברטיסלבה, בין אם הם מחפשים לטפס על סלעים או פשוט להירגע בין הצמחייה, ואילו אלה שרוצים להתקרר יכולים לטבול בדנובה או לצאת לשיט נינוח בסירה במורד הנהר היפה. ואם אתם מרגישים פעילים יותר, נצלו את טיולי האופניים המאורגנים של העיר שיעניקו לכם מבט מקרוב על המראות המהפנטים של העיר.

לבסוף, אל תפספסו את המטבח הטעים של העיר. במהלך המסע בעיר, תיתקלו בשפע של אוכל רחוב, לחמים טריים, דוכני קינוחים ושווקי איכרים המציעים כמה מההתמחויות של סלובקיה. תוכלו גם לקחת חלק בפסטיבלי יין או בירה, או לטעום מאכלים מקומיים באחת המסעדות והברים הייחודיים של העיר.

כפי שאתה יכול לראות, ברטיסלבה היא יעד מתגמל להפליא לחקור. מהארכיטקטורה המפוארת שלה ועד לפעילויות התרבות שובות הלב שלה ומעבר לה, יש משהו שיספק את כל סוגי המטיילים בפנינה הסלובקית הזו של עיר. ואם אתם נוהגים לבקר נערות ליווי בקריות, נסו גם את נערות הליווי המקומיות של סלובקיה.