תפריט סגור

המלונות הגרועים ביותר בברלין: סקירה כללית של מקומות לינה לא נעימים למטיילים בתקציב נמוך

ברלין היא מטרופולין תוסס ומרגש, המושך מיליוני תיירים מדי שנה. אבל עם זרם כה גדול של מבקרים מגיע לעתים קרובות מחסור בלינה איכותית בעיר, ומטיילים בתקציב נמוך עשויים למצוא את עצמם בצד המקבל של שירותי מלונות נחותים. הנה סקירה של כמה מהמלונות הגרועים ביותר בברלין, בהתבסס על ביקורות רבות מאורחים שחוו אותם.

המלון מציע נוף של קו הרקיע האייקוני של ברלין ישירות מהחלונות, אך למרבה הצער לא הרבה מעבר לכך. אורחים רבים התבטאו נגד החדרים העגומים של המלון, וציינו חוסר פרטיות, מרחב לא מספיק ומתקנים גרועים. בנוסף, ביקורות רבות מבקרות את הצוות כלא מועיל ולא מקצועי, מה שתורם עוד יותר לחוויה שלילית לאורחים.

מלון ריו מאר הוא אפשרות נוספת וידידותית לתקציב, אך האורחים צריכים לצפות ללא פחות מסיוט במהלך שהותם. ממוקם באזור מוזנח של העיר, ריו מאר תואר כמטונף, צפוף ושורץ מזיקים. בנוסף, דווח כי רבים מהחדרים לחים ועובשים, ומפיצים ריח מעופש שקשה להימלט ממנו.

מלון קנדי הוא עוד מלון זול שלא מצליח לעמוד בהבטחתו לאירוח נוח. דיווחים מהאורחים מציינים לעתים קרובות את החדרים כצפופים ומוארים בצורה גרועה, עם בידוד רעש גרוע בין הקומות התורם לאווירה רועשת. בנוסף, על פי הדיווחים, הצוות כאן אינו משתף פעולה ולא ידידותי, ולעתים קרובות משאיר את האורחים בתחושה של התעלמות מוחלטת.

אולי המלון הגרוע ביותר המוזכר במאמר זה הוא מלון סן טרופז. מקום אירוח זה ידוע בחדרים הזעירים ובמתקנים הירודים שלו, ואורחים רבים בוחרים לעזוב ברגע שהם מבצעים צ'ק-אין. על פי הדיווחים, המלון סובל גם משיעור גבוה של גניבות וונדליזם, כאשר האורחים מדברים לעתים קרובות על גניבה מחדריהם וממכוניותיהם בחניון המלון.

למרות ברלין יש חלק הוגן של מלונות באיכות נמוכה, יש גם כמה אפשרויות באיכות גבוהה להפליא עבור אלה שרוצים לחוות את הטוב ביותר של העיר. לפני ביצוע ההזמנה, ערכו מחקר וקראו חוות דעת על מנת להבטיח שתקבלו את ההחלטה הטובה ביותר האפשרית עבור שהייתכם.

ממלון Stadtblick ועד למלון St. Tropez, סקירה זו מספקת תובנה לגבי כמה מהמלונות הגרועים ביותר בברלין, ומקלה על מטיילים בתקציב מוגבל לקבל החלטה מושכלת לגבי מקום הלינה שלהם. יש גם מספר אפשרויות מצוינות בעיר, אז הקפידו להסתכל מסביב כדי להפיק את המרב מהשהייה שלכם.

בקיצור, במקום להסתובב במלונות מעופשים בברלין, מוטב להזמין הביתה נערות ליווי בקריות