תפריט סגור

המלונות הגרועים ביותר בשיקגו: מבט מקרוב

שיקגו היא אחת הערים התוססות ביותר בארה"ב ויש המון מלונות לבחירה. אבל עם כל כך הרבה הצעות, זה יכול להיות קשה לדעת איזה מהם לבחור. למרבה הצער, כמה מהמלונות הגרועים ביותר בשיקגו יכולים לפעמים להשאיר מבקרים בתחושה של חוסר שביעות רצון ואכזבה. משירותים לא נעימים ועד תנאים לא נקיים, מאמר זה יבחן חמישה מהמלונות הגרועים ביותר בעיר הרוחות, כך שתוכלו לחוות חוויה טובה יותר בביקורכם הבא.

הבחירה הראשונה שלך צריכה להיות סופר 8 ברחוב צפון Halsted. בעוד הצוות ידידותי, החדרים עצמם הם הכל מלבד. המגבות דהויות, הסדינים מוכתמים ויש ריחות מפוקפקים בחלק מהחדרים. כדי להחמיר את המצב, למלון יש גם בעיה עם פשפשי מיטה. היו גם דיווחים על נזקי מים ועובש בחדרים רבים, מה שהופך אותו למקום להימנע ממנו.

נקודת היגוי נוספת היא מלון גרנד פלאזה. מתגאה בחדרים מיושנים ושירות מנומר, מלון זה אינו המקום לשהות בו אם אתם מחפשים חוויה עירונית נהדרת. השטיחים מלוכלכים לעתים קרובות והקירות משופשפים. בנוסף, היו תלונות רבות על פשפש המיטה מה שאומר שהמיטות לא נוקו עמוק די הרבה זמן.

אם יש לך תקציב מוגבל ואתה מחפש מקום לינה, דלג על Ohare Airport Hilton. החדרים קטנים במיוחד, המיטות לא נוחות, ורבים מהשירותים מיושנים. בנוסף, הרעש ממטוסים שטסים מעל הראש יכול להיות בלתי נסבל. אבל אלה לא הסיבות היחידות להימנע ממלון זה. מבקרים רבים מדווחים כי השירות איטי להפליא וכי חלק מהצוות גס רוח ממש. Chicago Marriott Suites הוא מלון נוסף שכדאי לדלג עליו. לא רק שזה במחיר מופקע, אלא שהמלון מציע שירות לקוחות גרוע, ללא ארוחת בוקר חינם ומיטות זעירות ולא נוחות. כדי להחמיר את המצב, הקירות דקים והמיזוג אוויר אינו אמין. בנוסף, היו דיווחים על פשפשי מיטה ווילונות האפלה שאינם מאפשרים אור רב.

האפשרות האחרונה שלכם היא מלון דייס אין ברחוב סאות' קאנאל (South Canal Street). מלון זה מציע מחירים זולים ושירותים מעודכנים, אך לעתים קרובות הוא צפוף ושירות הלקוחות לוקה בחסר. בנוסף, זה לא באזור הטוב ביותר בעיר ויכול להיות די רועש בלילה. מבקרים רבים דיווחו גם על בעיות ניקיון, כגון מצעים מלוכלכים ואביזרים מיושנים. החדרים גם מתוחזקים בצורה גרועה והקירות משופשפים.

בסך הכל, אלה חמישה מהמלונות הגרועים ביותר בשיקגו שתרצו להימנע מהם. מפשפשי מיטה ועד שירותים מיושנים, בטוח שתהיה לכם שהות טובה יותר אם תתרחקו מהמפעלים האלה. כדי שיהיה לכם טיול מהנה באמת בעיר הרוחות, דאגו לחקור מלונות שונים מראש ולקרוא ביקורות מקוונות כדי לוודא שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר לכספכם.

ואם לא בא לך לבזבז כסף על מלונות גרועים בשיקגו, פשוט תוציא אותו על נערות ליווי בהרצליה