תפריט סגור

המלונות הטובים ביותר בגיאנה הצרפתית: היכן למצוא יוקרה ונוחות

גיאנה הצרפתית היא יעד ייחודי למטיילים המחפשים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. בארץ ייחודית זו יש משהו לכל אחד, מחופים בתוליים לשמורות טבע מרשימות, לתרבות צרפתית-קריאולית עשירה. אבל מכל נפלאותיה, החלק הטוב ביותר בביקור בגיאנה הצרפתית עשוי להיות היכן ללון. מנכסי יוקרה ועד אתרי חוף מבודדים וכל מה שביניהם, הנה המלונות הטובים ביותר בגינאה הצרפתית.

Hôtel Le Commodore  – מלון מודרני ומפואר זה שוכן ממש על החוף ומציע שירות ללא דופי ברגע שתיכנסו פנימה. כל החדרים כוללים מרפסת, ממנה נשקף נוף של האוקיינוס, של הגנים השופעים או של הרחוב התוסס. המתקנים כוללים בריכה, ספא וחוף פרטי. תוכלו ליהנות גם מארוחת בוקר ומשירות חדרים ללא תשלום, כמו גם ממטבח פיוז'ן צרפתי וקריבי.

Hotel de France – מלון 3 כוכבים זה הממוקם במרכז קורו ( Kourou ), בירת גיאנה הצרפתית הינו בחירה מצוינת עבור מבקרים המחפשים מקום מפלט בעיר. המלון שוכן בלב העיר ובמרחק הליכה ממסעדות, חנויות ואתרי תרבות. המלון מציע חדרי אירוח מודרניים ושירותים סטנדרטיים כגון אינטרנט חינם, מסעדה, בר, חניה. La Maison de la Riviere

בואו לחוות את יופיו של יער הגשם ב-La Maison de la Riviere, אורחן אקולוגי ידידותי למשפחות בסינמרי (Sinnamary). מלון זה הממוקם במרחק של צעדים אחדים בלבד מן נהר סינמארי ( Sinnamary ), כולל וילות ובונגלוס נעימים בסגנון קבאנון המוקפים בנוף טבעי שופע. מקום האירוח כולל בריכה חיצונית ובר, ואפשרויות מרשימות לסעודה המתאימות לכל הצרכים התזונתיים.

Hôtel de l'Angel  – מלון 3 כוכבים זה הממוקם ברמיר-מונפיול ( Remire-Montpjol ) מציע חדרי אירוח נוחים עם כל הנוחיות המודרנית. המלון כולל בריכה חיצונית, מגרש משחקים ומגרש ספורט. תוכלו גם ליהנות מהמסעדה שבאתר, המגישה מגוון רחב של מאכלים אזוריים. 

מלונות בדירוג 3 

כוכבים מלון סיסייד (Hotel Seaside) ממוקם בעיר קאיין (Cayenne) היפה, ומהווה את המקום המושלם לשהות בו אם אתם מחפשים מקום מפלט שליו. מלון 2 כוכבים זה מהמאה ה -19 מציע חדרים פשוטים ונוחים עם נוף נהדר של קאיין ( Cayenne ). במלון יש גם מסעדה המגישה מגוון רחב של מנות בינלאומיות.

Ti'Flower Hotel & Spa

מלון 5 כוכבים זה הינו ממוקם על החוף בכפר הציורי של רמיר מונז'ולי ( Remire-Montjoly ). כל חדרי האירוח כוללים חדר רחצה מפואר ומתקני נוחות מודרניים. המלון מציע מבחר מעושר של שירותים כמו חוף פרטי, מכון כושר, מכון כושר, בריכה ועוד.

De l'Océan Guesthouse

בית הארחה חסכוני זה מציע שורה של מתקנים מעולים למטיילים בתקציב מצומצם. מלון זה הממוקם במרחק של צעדים אחדים בלבד מחוף הים בקורו ( Kourou ), מציע חדרי אירוח נוחים במחיר סביר. תוכלו גם ליהנות מארוחת בוקר חינם, בריכה ומתקני נוחות בסיסיים אחרים.

לא משנה היכן תחליטו להתארח בגיאנה הצרפתית, אין ספק שתמצאו מלון שמתאים לצרכים שלכם. בין אם אתם מחפשים אתר נופש יוקרתי על חוף הים, או משהו זול יותר, יש שפע של מלונות לבחירה. עם זאת, לא משנה באיזה מלון תבחרו, אין ספק שתהיה לכם שהייה נוחה ובלתי נשכחת.

ואם אתם בכלל לא יודעים איפה זה גיניאה הצרפתית, אנו לפחות מקווים שאתם יודעים היכן יש דירות דיסקרטיות במרכז