תפריט סגור

המקומות הטובים ביותר ללמוד בישול באמריקה

בישול הוא אחת ההנאות הגדולות של החיים. בין אם אתם מתחילים, בשלנים ביתיים בינוניים או שפים מקצועיים, תמיד יש משהו חדש ללמוד במטבח. אם אתם מחפשים מקום לחדד את הכישורים שלכם ולהרחיב את הידע הקולינרי שלכם, אז אל תחפשו עוד! אמריקה היא ביתם של כמה מבתי הספר הטובים ביותר לבישול בעולם, שכל אחד מהם מציע שיעורים ייחודיים, חוויות ומדריכים מהשורה הראשונה. הנה המקומות הטובים ביותר ללמוד בישול באמריקה! מכללת קורדון בלו לאמנויות קולינריות

אם אתם מחפשים חינוך קולינרי אינטנסיבי, אז מכללת קורדון בלו לאמנויות קולינריות היא המקום בשבילכם. ממוקם במספר ערים ברחבי ארה"ב, קורדון בלו מציעה הכל, החל מתוכנית דיפלומה של שנתיים ועד תוכנית תעודה של שישה חודשים. בתוכניות אלה התלמידים לומדים מגוון טכניקות בישול ומחדדים את כישוריהם בקונדיטוריה, אירוח ואפייה. 

המרכז הקולינרי הבינלאומי (לשעבר המכון הקולינרי הצרפתי) –המרכז הקולינרי הבינלאומי ידוע בהפיכת בשלנים ביתיים למקצוענים. עם קמפוסים בניו יורק ובעמק הסיליקון, המרכז הקולינרי הבינלאומי מציע מגוון קורסים כגון אמנות קולינרית קלאסית, טכניקה מודרנית, מטבחים גלובליים ועוד. עם הוראה מעשית ומוניטין יוקרתי, בית הספר הוא מקום נהדר לקבל חינוך קולינרי מקיף. 


המכון הקולינרי של אמריקה (CIA) – המכון הקולינרי של אמריקה הוא בית ספר לבישול ידוע עם אפשרויות ללימוד במשרה מלאה ובמשרה חלקית. CIA מציעה מגוון רחב של תוכניות שונות, כגון תואר ראשון במדעי הקולינריה ותוכנית תעודה באמנויות אפייה וקונדיטוריה. רשת השפים והמסעדות המכובדת באותה מידה של המכון מספקת לתלמידים חוויות יקרות ערך בעולם המקצועי. 

המכון לאמנות של לאס – אנג'לס המכון לאמנות של לאס אנג'לס הוא אחד מבתי הספר המובילים לבישול בארצות הברית. בית ספר זה מציע קורסים בטכניקות בישול קלאסיות ומודרניות, כמו גם באמנויות אפייה ומאפה. המכון לאמנות שם דגש על הוראה מעשית ומתמקד במיומנויות מעשיות, מה שהופך אותו למושלם עבור כל מי שמחפש לצבור ניסיון בישול מקצועי.

המתקנים הקולינריים של ראלי – עבור אלה הממוקמים בדרום מזרח ארה"ב, Raleigh's הוא אחד המקומות המובילים ללמוד בישול. Raleigh's מציעה קורסים הן בשירות מזון וניהול מסעדות, כמו גם שיעורי פיתוח מקצועי. בית ספר זה מספק גם חניכות והתמחויות, ומאפשר לתלמידים לצבור ניסיון מעשי בעולם הקולינרי.

בית הספר אוגוסט אסקופייר לאמנויות קולינריות – בית הספר אוגוסט אסקופייר לאמנויות קולינריות הוא מקום נהדר ללמוד את כל היבטי הבישול. ממוקם במספר ערים ברחבי ארה"ב, בית ספר זה מציע מגוון רחב של קורסים שונים, מיסודות קולינריים לאמנויות אפייה וקונדיטוריה ועד קייטרינג וניהול מסעדות. בית הספר אוגוסט אסקופייר יש דגש חזק על ניסיון מעשי ומספק התמחויות וחניכות, המאפשר לתלמידים לקבל הכשרה בעולם האמיתי.

 רחוב קוק – אם אתם מחפשים משהו מיוחד יותר, אז רחוב קוק הוא אופציה נהדרת. מסעדת קוק סטריט (Cook Street) מציעה שיעורים במטבח צרפתי קלאסי ובמטבח איטלקי. עם צוות מעולה של מדריכים קולינריים, התלמידים יכולים ללמוד מגוון רחב של טכניקות בישול ומתכונים, המאפשר להם להיות מומחה המטבח הנבחר שלהם.

בישול הוא גם אמנות וגם מיומנות, ויש הרבה בתי ספר ואקדמיות נהדרות שיעזרו לכם לממש את מלוא הפוטנציאל שלכם במטבח. לא משנה איזה סוג של מטבח אתה מעוניין ללמוד, יש בית ספר נהדר לבישול באמריקה שיכול לעזור לך להשיג את המטרות שלך. מטכניקות קולינריות קלאסיות ועד שיטות מודרניות וניהול מסעדות, המקומות הטובים ביותר ללמוד בישול באמריקה מציעים משהו לכולם!

וכאשר תהיה שף מצליח באמריקה, נשים ירדפו אחרייך.  עכשיו אתה מבלה עם נערות ליווי בחולון, אבל עם הכסף נשים ירוצו אחרייך…