תפריט סגור

לחוות את הקסם של חיפה בפברואר הקרוב: 3 פעילויות חובה

חיפה,  השוכנת בין הים התיכון להרי הכרמל, היא עיר תוססת ורב-תרבותית בישראל. עם אקלים מתון ונופים ציוריים, זהו היעד המושלם לחופשת חורף. כשהשלג נמס והפרחים פורחים, חיפה הופכת לעיר קסומה המציעה מגוון רחב של פעילויות. מאירועי תרבות ועד הרפתקאות בחיק הטבע, הנה שלושה דברים שאתם חייבים לעשות בחיפה בפברואר הקרוב.

1. חוגגים את "קרנבל חיפה"

בכל חודש פברואר, חיפה מתעוררת לחיים עם חגיגות "קרנבל חיפה", המושכות אנשים מכל רחבי הארץ. השנה יתקיים הקרנבל בין התאריכים 18-20 בפברואר, ויכלול תהלוכות ססגוניות, מופעי רחוב ומוזיקה חיה. גולת הכותרת של הקרנבל היא המצעד הגדול, בו אלפי משתתפים לבושים בתלבושות מפוארות רוקדים ברחובות. חגיגה זו של תרבות וגיוון היא חובה לראות עבור כל מי שמבקר בחיפה בפברואר. אז סמנו את היומנים שלכם והצטרפו לכיף!

2. לחקור את הגנים הבהאיים

חיפה היא ביתו של אחד הגנים המדהימים בעולם – הגנים הבהאים. אתר מורשת עולמית זה של אונסק"ו, הממוקם במורדות הר הכרמל, הוא יצירת מופת אמיתית של גינון ועיצוב. עם בוא האביב, הגנים נמצאים בפריחה מלאה, ומציעים למבקרים פינוק חושי עם הצבעים העזים והריחות הריחניים. צאו לטיול שליו בין עשרים הטרסות שמסביב או הזמינו סיור מודרך כדי ללמוד על ההיסטוריה והסמליות המרתקות של האתר הקדוש הזה.

3. טיול בגן לאומי הר הכרמל

חובבי הטבע, שמחו! חיפה מוקפת בגן הלאומי הר הכרמל היפהפה, המציע שפע של הזדמנויות להרפתקאות בחיק הטבע. עם מעל 400 ק"מ של מסלולי הליכה, זה המקום המושלם לחקור ולקבל קצת פעילות גופנית תוך כדי צפייה בנופים עוצרי נשימה של הים התיכון והעיר שמתחת. ממסלולים קצרים וקלים למתחילים ועד מסלולים מאתגרים למטיילים מנוסים, יש משהו לכל אחד. ועם בוא האביב, הפארק יהיה מפוצץ בפרחי בר, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמים. 

ואפשר כמובן לבקר דירות דיסקרטיות בחיפה.

לסיכום, חיפה בפברואר היא כור היתוך של תרבות, טבע וכיף. בין אם אתם מחפשים לחגוג, להירגע או לחקור, יש משהו שכולם יכולים ליהנות ממנו. אז ארזו את חפציכם וצאו לחיפה בפברואר הקרוב כדי לחוות את הקסם של העיר היפה הזו. ומי יודע, אולי פשוט תתאהבו בו ותהפכו אותו ליעד החורף שלכם.