תפריט סגור

רעננה: עיר האלופות

רעננה היא עיר יפהפייה בצפון הארץ שזכתה לכינוי "עיר האלופים". בנוסף להיותה יעד תיירותי פופולרי, רעננה חוותה גם צמיחה מוצלחת בתעשייה והניבה אלופים בינלאומיים רבים במגוון ענפי ספורט.

רעננה היא עיר בת כ-70,000 תושבים הממוקמת כ-25 ק"מ צפונית לתל אביב. זוהי אחת הערים האמידות בישראל ונהנית מקבלת פנים על ידי קהילה יציבה. עם איכות חיים מעולה, בתי ספר טובים ותשתיות מודרניות, אין זה מפתיע שרעננה זכתה לכינוי "הריביירה הישראלית".

מבחינה היסטורית, רעננה הוקמה בשנת 1921 ככפר חקלאי בשם קריית רעננה על ידי מספר קטן של חלוצים יהודים בתקופת המנדט הבריטי דאז. המתיישבים קיבלו את הקרקע על בסיס חופשי, מה שאפשר להם להחזיק בקרקע ולהקים את חלקה הראשון של העיר. בשנות ה-30 של המאה ה-20 החלו התושבים לבנות בנייני לבנים רבי קומות המהווים כיום חלק ניכר מהארכיטקטורה הייחודית של העיר.

במהלך השנים גדלה אוכלוסיית העיר לאט ובהתמדה וכיום היא אחת הערים המשגשגות בישראל. רמת החיים הגבוהה ברעננה משכה אליה אוכלוסייה גולה גדולה מארה"ב ומאירופה, מה שהופך אותה לעיר בינלאומית של ממש.

בנוסף להיותה עיר מתקדמת כלכלית, רעננה ידועה ביכולתה לייצר קבוצות ספורט אליפויות. המרשימה ביותר היא קבוצת הכדורגל הפועל רעננה FC שהפכה לאחרונה לאלופת ליגת העל הישראלית וכיום מתמודדת ברמה האירופית. קבוצת ההוקי קרח "אריות הקרח" רעננה הייתה כוח דומיננטי גם בתחרות המקומית ובזכיות בטורנירים וכן בקבוצות הכדורסל הפועל רעננה ועירוני רעננה. קבוצות אלו אלופות ליגת העל בכדורסל מזה שנים רבות ומשחקות במפעלים אירופיים.
massageescort.net

רעננה היא גם יעד נהדר לתיירים ואנשים שאוהבים לחקור. העיר ידועה בחיי התרבות והפנאי התוססים והשוקקים שלה, עם מסעדות, בתי קפה ופארקים רבים. מרכז העיר העתיקה תל אביב נהדר לטיול יום ומבקרים רבים מגיעים לשם גם לחוף הים ולטיילת תל אביב. רעננה היא גם ביתם של תיאטרון הדרמה רעננה והמרכז למוסיקה רעננה אשר מארחים כל אחד מגוון הופעות ואירועים מעניינים.

רעננה היא מקום נהדר לחיות ולבקר בו ולתושביה יש הרבה במה להתגאות. בין אם אתם מחפשים מקום "להתמקם" ולשהות בו או סתם מקום נהדר לבקר בו לכמה ימים, רעננה לא תאכזב. עם ההיסטוריה, התרבות וההישגים הספורטיביים שלה, רעננה היא חובה לראות עבור כל מי שמבקר בישראל.

מבורך בכל כך הרבה אטרקציות, אין פלא שרעננה זכתה לכינוי "עיר האלופים" בזכות ההצלחות יוצאות הדופן במגרשי הספורט והבילוי. בין אם אתם מחפשים תרבות, פעילויות פנאי או קבוצות אליפות משלכם, רעננה היא המקום בשבילכם.