תפריט סגור

איך לדבר מלוכלך בחדר השינה

דיבור מלוכלך יכול להפוך את ההשתוללות בחדר השינה למרגשת. בין אם מדובר בלחישות חושניות, מחמאות שובבות או ביטויים מרשימים שמתעמקים בפנטזיות הקינקיות ביותר שלך, משחק מקדים מילולי יכול להיות חם. אבל לדעת איך לדבר מלוכלך בחדר השינה, ומתי להגיד את זה, יכול להיות מכריע עבור חלק. אם אינך בטוח מה לומר או איך לומר זאת, עקוב אחר עצות אלה שיעזרו לך להוסיף רוחש ותבלין.

התחל לאט – אל תצלול ראש בראש לדיבורים מלוכלכים מפורשים ולא מתוסרטים. התחילו עם רמיזות עדינות ובנו לאט. ניהול שיחות אינטימיות תוך כדי התכרבלות, נשיקה או הלבשה תחתונה יכול לעזור להקל על מצב הרוח. אתה יכול גם להשתמש בתקשורת כדי לבנות מתח מיני. שיתוף פנטזיה סודית או רצונות אינטימיים יכול לשפר את מצב הרוח.

אל תפחדו להתנסות – אם שניכם פתוחים לרעיון, היו יצירתיים עם הדיבור המלוכלך שלכם. נסו לכתוב מראש כמה התחלות שיחה או שלבו משחקי תפקידים משעשעים עם תחפושות. זה יכול לעזור להעביר את השיחה למצב הרוח הנכון. ואם אתה לא מרגיש בנוח להשתמש במילים שלך, אתה יכול גם להשתמש באביזרים כמו נוצות או צמחים כדי להגביר את הכיף. דירות דיסקרטיות בחיפה הן מקום שבו תוכלו להתנסות. 

 להוביל ולהקשיב  ההיבט החשוב ביותר של לדבר מלוכלך בחדר השינה הוא להוביל ולהקשיב לבת הזוג שלך. עידוד המאהב שלך להסמיק או לצחקק עם המילים השובבות שלך היא התחלה מצוינת. אבל חשוב גם לקחת רמזים מההיענות שלהם. קחו רמזים מהגניחות ומשפת הגוף של בני הזוג שלכם כדי לדעת אם הם נהנים מהדיבור המלוכלך. דעו מתי לסגת או להקשיב למילים השובבות שלהם.

מילולי ומשחק תפקידים. – נסה משחק תפקידים כדי לקחת את החוויה צעד אחד קדימה. פנטזיות לא תמיד חייבות להיות שובבות, הן יכולות להיות רומנטיות או אפילו מטופשות. הרעיונות של משחק תפקידים יכולים להיות כל דבר, החל מתלמידת בית ספר ביישנית, דומינטריקס מנוסה, או רופא ואחות. כל עוד שני בני הזוג מרגישים בנוח ונכנסים לזה, הכל הולך.

מסקנה: דיבור מלוכלך בחדר השינה יכול להיות דרך חדשה לחקור מיניות. זה יכול לעזור לתקשר את הרצונות והפנטזיות שלך למאהב שלך תוך כדי לגרום לשניכם להרגיש נרגשים ורצויים. התחילו עם רמיזות עדינות ובהדרגה הצטברו לדיבורים מלוכלכים. שוחחו בפתיחות על רצונות ותנו מקום להתנסות במשחקי תפקידים ואביזרים שיוסיפו להנאה. בסופו של דבר, הובילו והקשיבו לבן הזוג שלכם, תוך לקיחת רמזים מהשפה המילולית ומשפת הגוף שלו כדי להגביר את האינטימיות וההנאה.