תפריט סגור

הענקת מתנות: כללי עשה ואל תעשה של פרוטוקול מתנה נכון לגברים

זה יכול להיות מסובך לקנות לגברים כאשר ימי הולדת, חגים או אירועים מיוחדים אחרים מתגלגלים. זה אולי נראה כאילו הם כבר הבעלים של כל מה שהם צריכים, אז הבנת פרוטוקול מתנה נכון לגברים יכול לחסל הרבה מתח.

הענקת מתנות עם משמעות – המתנות הטובות ביותר לגברים הן משמעותיות ולא יקרות. נסו למצוא משהו שמדבר לאישיותו או לתחומי העניין שלו. להראות לגבר שהשקעת מחשבה בהווה זה הרבה יותר משמעותי מתג המחיר. מזכרות קטנות מטיולים או כרטיסים עם מסרים ייחודיים יכולים להיות משמעותיים יותר לגברים מאשר פריטים יקרים, אז אל תתנו לתקציב להגביל את האפשרויות שלכם.

הימנעו מבגדים ותכשיטים – בעוד בגדים ותכשיטים יכולים להיות מתנות מתחשבות, הם גם הקשים ביותר לרכישה מכיוון שפריטים אלה דורשים מידה או סגנון מדויקים כדי לוודא שהם מתאימים ונראים טוב. אם אתה עדיין רוצה לתת בגדים גבריים או אביזרים, לדבוק שוברי מתנה. כמו כן, אם אתה לא יכול לדעת אם גבר אוהב תכשיטים או לא, עדיף להימנע מלתת כל.

חשבו על פרקטיות: גברים לא בהכרח מעריכים פריטים שהם לעולם לא ישתמשו בהם או שלא יהיה להם שימוש בהם. השג לו משהו שהוא יכול להשתמש בו, כגון ערכת כלים או ארגז כלים, גריל ברביקיו פחמים או ספל נסיעות אם הוא לוקח את הקפה שלו לדרכים. גם אם כבר יש בבעלותו פריטים דומים, הוא יכול להשתמש בגאדג'טים ואביזרים לגיבוי.

נימוסי הענקת מתנות – זכור כי גבר לא יצפה מתנה ממך בכל הזדמנות. אל תרגישו מחויבים לקנות לו מתנות לחגים או הישגים קטנים. אתה צריך גם לקנות עבור גברים באותו אופן כמו שהיית עושה עבור כל חבר או בן משפחה אחר. הקפידו על כללי התנהגות כלליים למתן מתנות, כמו עמידה בתקציב וודאו שהמתנה מראה הערכה וכבוד.

למרות שזה יכול להיות אתגר לבחור את המתנה המושלמת עבור גבר בחיים שלך, פרוטוקול מתנה נכון יכול לפשט את התהליך. הראי לגבר שלך כמה אכפת לך עם מתנה משמעותית, הימנעי מפריטים כמו בגדים ותכשיטים, בחרי בפרקטיות ושמרי על איזון טוב בין עלות להערכה. שמירה על טיפים אלה בחשבון יכול לעזור לך להראות את הגבר בחיים שלך כמה אכפת לך בתוך זמן קצר בכלל.

אם אתה בעניין של לזיין בלי לחזר, תמיד יש נערות ליווי בתל אביב