תפריט סגור

איך ליהנות במהלך תקופת הלימודים במכללה

ללכת לקולג 'הוא זמן טרנספורמטיבי – זה הזמן שבו אתה גדל ולומד, וזה הזדמנות מצוינת לפתח את הזהות שלך וליהנות. עבור סטודנטים רבים, זה הזמן להכיר חברים לכל החיים וליהנות מהזיכרונות שאתה יוצר ומהחוויות שיש לך במהלך הלימודים. עם בחינות, הרצאות, עבודות ופרויקטים קבוצתיים, זה יכול להיות קשה לוודא שאתה נהנה לאורך הדרך. אבל חשוב לקחת זמן ליהנות מחיי המכללה. הנה כמה טיפים לבילוי ולהפקת המרב משנות המכללה שלך.

חקור את הקמפוס שלך סביר להניח שהקמפוס שאתה משתתף בו מלא בהרבה דברים שונים לעשות, וחשוב לקחת את הזמן לחקור ולהכיר את הסביבה שלך. יהיו לך שיעורים בכל רחבי הקמפוס, אז להכיר את המבנים השונים, ספריות, וארגוני סטודנטים נגישים לך. כך יהיה קל יותר למצוא את המשאבים הדרושים לך ולהתחבר לאנשים שחולקים את אותם תחומי עניין שלך. שיחה עם אנשים, כמו מנהיגי מועדונים וחברי ארגוני סטודנטים, תעזור לך גם ללמוד יותר על החיים בקמפוס.

להיות מעורב – הצטרפות למועדונים, ארגונים ופעילויות היא גם דרך מצוינת להכיר אנשים חדשים וליהנות בזמן הקולג '. יש כל כך הרבה לבחירה: קבוצות ספורט, אגודות סטודנטים, מועדוני תחביב ועוד. התמקדו בפעילויות שמעניינות אתכם ומאתגרות אתכם לצאת מאזור הנוחות שלכם. גם אם זה משהו חדש שמעולם לא עשיתם בעבר, עשו את הצעד והיו מעורבים. פעילויות כאלה מאפשרות לך לנסות דברים חדשים וליהנות עם אנשים שחולקים את אותן תשוקות כמוך.

קח קצת זמן 'אני' – עם כל ההמולה של חיי הקולג ', זה חיוני כדי לפנות זמן לעצמך. עשו דברים שמשמחים אתכם ועוזרים לכם להירגע, כמו לצאת לטייל, לקרוא ספר או לצפות בסרטים. לקחת הפסקה ולהתנתק מהטכנולוגיה יעזור להקל על הלחץ ולרענן את דעתך. כאשר אתה נטען, אתה תהיה מוכן לחזור לעבודה ולהתמודד עם הדרישות של חיי המכללה. צא

לטיולי דרכים – אם אתה יכול, צא לכמה טיולי כביש בסוף השבוע עם חבריך. אתה לא צריך לנסוע רחוק – רק שעה או שעתיים משם היא הזדמנות מצוינת לראות משהו שונה, לחקור מקומות חדשים, וליצור זיכרונות עם החברים שלך בקולג '. אם אתם מוגבלים במזומנים, סטודנטים רבים יגלו שדלק ואוכל הם זולים יחסית אם מחלקים אותם בין קבוצת חברים.

השתתף באירועים ומופעים  – סביר להניח שבקמפוס המכללה שלך יש המון אירועים המנוהלים על ידי סטודנטים המתרחשים לאורך כל השנה, כגון פסטיבלים, ערבי סרטים ומופעים. אירועים אלה הם לרוב בחינם או בעלות נמוכה, אז נצלו אותם! זוהי הזדמנות מצוינת לצאת מהבית, להאזין למוזיקה מקומית, לנסות אוכל חדש ולהכיר אנשים חדשים.

תיהנו מחוויית המכללה שלכם – המכללה היא זמן להרחיב את כישוריכם, את ההזדמנות לפתח את הזהות שלכם ואת ההזדמנות לבנות חברויות לכל החיים. אל תשכחו לקחת צעד אחורה וליהנות מהרגעים שיש לכם, כי קולג' קורה רק פעם אחת. כל עוד אתה מוצא את האיזון בין כיף לבין השלמת הלימודים שלך, תהיה לך חוויה נהדרת במכללה.

המכללה היא חוויה בלתי נשכחת והדרך הטובה ביותר להפיק ממנה את המרב היא על ידי בילוי. הקפד לקחת את הזמן לחקור את הקמפוס שלך, להשתתף באירועים, להצטרף למועדונים ופעילויות, ולצאת לטיולי כביש עם החברים שלך. אל תשכחו להקדיש קצת זמן 'אני', כך שתוכלו להירגע ולטעון מצברים במהלך הקולג'. טיפים אלה יעזרו להבטיח כי אתה נהנה תוך יצירת זיכרונות מתמשכים וחברויות במהלך שנות המכללה שלך.

ואם עומס הלימודים פוגע בחיי הפנאי שלכם, תעשו ביקור מהיר אצל הבחורות של דירות דיסקרטיות בתל אביב