תפריט סגור

המועדונים הטובים ביותר בבואנוס איירס: חגגו את הלילה שלכם בסטייל

בואנוס איירס היא אחת הערים התוססות והצבעוניות בעולם. בין טיול לאורך השדרות המרשימות, ספג את התרבות ובדוק את האטרקציות הרבות של העיר, מסיבה בכמה מהמועדונים המובילים של בואנוס איירס היא חובה מוחלטת. הנה רק כמה מהמועדונים הטובים ביותר ליהנות מהם במהלך שהותכם בבירה הארגנטינאית.

ראשון ברשימה הוא קרובר. קרובר התפרסם בסוף שנות ה -90 וממשיך להיות מועדון מוביל עבור המקומיים והתיירים כאחד. מלון קרובר (Crobar) ממוקם ברובע פאלרמו סוהו (Palermo Soho) של העיר, ומתגאה בשילוב של מוזיקה נהדרת, אווירה קצבית ואווירה אופנתית. בליינים יכולים ליהנות ממוזיקה של תקליטנים מקומיים ובינלאומיים כאחד בזמן שהם מבלים את הלילה.

לחוויית מועדונים אקסקלוסיבית יותר, גשו לטרקלין Jet. Jet Lounge הוא מועדון לחברים בלבד, כך שאתה צריך להיות ברשימת האורחים או האורחים כדי לקבל כניסה. ברגע שתעשו זאת, תתוגמלו בחוויית מועדון אולטרה לוקס, עם נוף מדהים של בואנוס איירס מהקומה העליונה. המעטים המיוחסים שיגיעו יוכלו להוריד את השיער ולרקוד לצלילי המקצבים של תקליטנים ידועים.

לבסוף, La Fábrica de Hielo הוא המקום המושלם למי שמחפש אלטרנטיבה לסצנת המועדונים הרגילה. המחסן שהוסב בלב שכונת פלרמו חולק את החלל העצום שלו בין מסעדה, בר ורחבת ריקודים, מה שהופך אותו למקום האופטימלי להסתובב בו עד השעות הקטנות של הבוקר. כאן, המוזיקה היא המלך והתקליטנים מניחים מגוון ז'אנרים להנאת כולם.

לא משנה באיזה מועדון תחליטו, בסצנת חיי הלילה של בואנוס איירס יש משהו לכל אחד. ממקומות תת קרקעיים ועד טרקלינים מפוארים, בעיר יש שפע של מקומות לחגוג אל תוך הלילה עם כמה חברים או לבד. לא משנה מה אתם מחפשים, אתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו אותו בבירה הארגנטינאית ההומה.

אז למה אתם מחכים? המועדונים הטובים ביותר בבואנוס איירס נמצאים במרחק של כמה לחיצות בלבד משם. רקדו כל הלילה בסגנון בואנוס איירס אמיתי! ואם לא מצאתם מספיק בחורות באמסטרדם, תמיד יש נערות ליווי במרכז