תפריט סגור

חופשה בפיליפינים: רשימה אינסופית של דברים לעשות

הפיליפינים היא מקום קסום עם אינסוף חוויות לחוות! בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה, חקר תרבותי מלא הרפתקאות או שילוב של השניים, יש כאן משהו שיעזור להפוך את החופשה שלכם לבלתי נשכחת. החל מחקר הרי געש ואיים ועד שיזוף על החוף וחקר התרבות התוססת של המדינה, מטיילים לא ימצאו מחסור בפעילויות ואטרקציות שיעסיקו אותם במהלך שהותם.

התחילו את שהותכם בביקור במנילה, עיר הבירה. תוכלו לבלות ימים בחקר העיר המודרנית אך ההיסטורית הזו בעודכם נהנים מהאוכל הטעים שיש לה להציע. בקרו באתרים היסטוריים איקוניים כגון אינטראמורוס (Intramuros), חומות העיר והמבצר, או גלו אטרקציות מודרניות יותר כמו פארק ריזאל (Rizal Park). עבור אלה המחפשים חוויה אותנטית יותר, תוכלו לחקור את השווקים ודוכני אוכל הרחוב של מנילה כדי לחוות את התרבות ואורח החיים הייחודיים של העיר.

המשיכו את הטיול שלכם עם ביקור באחד האיים הרבים בפיליפינים. מחופי החול הלבן של בורקאי ועד עצי הדקל הטרופיים של פאלאוואן, בפיליפינים יש משהו לכל מי שרוצה לחקור את חיק הטבע. בלו את ימיכם בקיאקים ובחקר מערות תת קרקעיות, שנורקלינג ושחייה במים צלולים, וצפייה בפלאי טבע כגון גבעות השוקולד בבוהול. במהלך שהותכם תוכלו גם לחקור את התרבויות הרבות והמגוונות הקיימות באיים, מהקהילה המוסלמית במינדנאו ועד לשבטים התוססים והצבעוניים של צפון ויסאיאס.

לאחר שחקרתם את האטרקציות הרבות שיש לפיליפינים להציע, הגיע הזמן להירגע וליהנות מכמה מאתרי הנופש היוקרתיים יותר. מווילות בבעלות פרטית ובתי הארחה על חוף הים המציעים חוויות של חמישה כוכבים ועד אתרי נופש עסקיים רחבי ידיים עם שירותים ברמה עולמית, קל למצוא את המקום המושלם להירגע ולטעון מצברים. הפיליפינים מציעים משהו לכל סוג של מטייל, החל מספא יוקרתי ומגרשי גולף ועד פארקי מים ידידותיים למשפחות ופעילויות ידידותיות לילדים.

רבים רוצים גם לבלות עם נערות ליווי במנילה. אנחנו מציעים לכם לדחות זאת, במקום זאת בלו עם נערות ליווי במרכז. זה בטוח יותר.   

לא משנה איזה סוג של חופשה אתם מחפשים, הפיליפינים יכולים לספק אותה! בין אם אתם מחפשים מקום מפלט רגוע על החוף או הרפתקה מלאת אקשן, בפיליפינים יש את מה שאתם מחפשים. עם חופים מדהימים, אטרקציות תרבותיות שובות לב ואתרי נופש מפוארים, הפיליפינים היא באמת גן עדן למטיילים. אז התחילו לתכנן את הטיול שלכם עוד היום ובואו לחוות את כל הדברים המדהימים שיש למדינה המדהימה הזו להציע!