תפריט סגור

לחזות בעושר של קולומביה דרך סצנת האוכל שלה

לקולומביה יש תרבות מאוד ייחודית ומעניינת, וזה בא לידי ביטוי בעיקר באוכל שלה. עבור פודיז מנוסים, טיול לקולומביה יכול להיות פרס עצום. תוכלו לחוות את הטעמים המשובחים של מנות קולומביאניות מסורתיות, שחלקן יכולות לקחת ימים עד לשלמותן. התכוננו לנסיעה ברכבת הרים של טעמים, שכן המטבח של קולומביה מלא בהפתעות מתוקות ומלוחות כאחד. בסיור אוכל קולומביאני, צפו לשפע של תוצרת טרייה שנקטפה ושפע של ארוחות צבעוניות!

מאזור החוף של האיים הקריביים, ליערות הגשם באמזונס ובכל מקום ביניהם, קולומביה מציעה מגוון רחב של מאכלים טעימים. התחילו את מסע האוכל שלכם במדיין, שם המקומיים מפורסמים בארפס (Arepas – עוגות תירס עבות העשויות מקמח תירס טחון ומתובלות בשומן, מלח וכמון). המשיכו בביקור בחוף האוקיינוס השקט של קולומביה וטעמו את הסביצ'ה – צלחות המורכבות מפירות ים נאים במרינדה במיץ ליים. בעוד כאן, הקפד לנסות את שרימפס החוף המפורסם המכונה camarones.

כשתעשו את דרככם פנימה אל הרי האנדים הקולומביאניים, בלוטות הטעם שלכם יסתנוורו ממגוון טעמים חדשים. בין המאכלים המסורתיים כאן, Bandeja Paisa הוא חובה לנסות. ארוחה יוצאת דופן זו מורכבת משעועית, בשר בקר טחון, חזיר, פלנטיין, צ'וריסו, אורז, והיא מלווה בדרך כלל באבוקדו, עגבניה, ארפה וביצה מטוגנת.

הקפד לשקול ביקור באזור האמזונס של קולומביה בעת תכנון הטיול שלך. כאן תוכלו לחוות מאכלים מסורתיים כגון Marranitas. הפלנטיין הטעים הזה ממולא בגבינה מגוררת, שרימפס ודגים, ומטוגן בשמן דקלים, מה שהופך אותו לפינוק אקזוטי באמת.

בקולומביה יש עוד הרבה דברים טובים, כמו למשל נערות ליווי סקסיות. אבל אם קולומביה כרגע רחוקה, בואו לבלות עם נערות ליווי בצפון בינתיים. 
טיול אוכל לקולומביה מבטיח להיות חוויה בלתי נשכחת. מן המאכלים המסורתיים של החוף לארוחות אקזוטיות של האמזונס, קולומביה יש את הכל. בין אם אתם חובבי מנות מתוקות או מלוחות, לא חסרים טעמים טעימים שמחכים לכם בקולומביה. אז ארזו את המזוודות והתכוננו ליהנות מהרפתקה קולינרית מדהימה!